کد خبر: 163100569
تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396
خانه » سایت های خبری » تابناک » گل خارج خانه و پیروزی بخش جهانبخش برای آلکمار
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
لژیونر

علیرضا جهانبخش برخلاف دو بازی اخیر لیگ و جام حذفی، امشب توانست دوازدهمین گل این فصل خود را به ثبت برساند تا بعد از هیروینگ لوزانو، مهاجم مکزیکی آیندهوون و در کنار استیون برگویس در رده دوم برترین گلزنان لیگ اردیویسه هلند بایستد

به گزارش چی 24 به نقل از تابناک:

تیم آلکمار هلند در بازی خارج از خانه هفته بیست‌وششم اردویژه هلند با گل بال ایرانی اش به پیروزی دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، امشب (شنبه) تیم آلکمار میهمان اکسلسیور بود و با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبانش گذشت. گل اول آلکمار روی اشتباه بازیکن حریف حاصل شد و علیرضا جهانبخش نیز در دقیقه ۴۴ گل دوم این تیم را به ثمر رساند. تنها گل تیم اکسلسیور نیز در دقیقه ۶۴ حاصل شد.علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب آلکمار برابر اکسلسیور بازی کرد.

در جدول رد‌ه‌بندی اردویژه هلند تیم آلکمار با ۵۶ امتیاز پس از تیم‌های آیندهوون (۶۸) و آژاکس آمستردام (۵۸) سوم است.در ادامه دیدارهای امشب هفته بیست‌وششم اردویژه هلند تیم هیرنوین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی به مصاف ویلم می‌رود.

آلکمار در ابتدای مسابقه نمایش هجومی داشت و در دقیقه ۱۹ روی فرار تند و تیز علیرضا جهانبخش در خط عرضی و سمت راست زمین به داخل محوطه جریمه، با شوت غیر قابل مهار و پٌر قدرت او که به پای تئو زوارتود، دروازه‌بان اکسلسیور برخورد کرد موفق شد گل اول را به ثمر رساند.در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، جهانبخش باز هم با بهره‌گیری از سرعت چشمگیرش توانست بدرخشد و پاس در عمق پادلیس هاتزیدیاکوش از میانه زمین را بعد از یک استارت سریع و شوت روی پای محکم تبدیل به دومین گل آلکمار مقابل اکسلسیور کند.

اردویژه هلند | 3 امتیاز خارج از خانه آلکمار با گلزنی جهانبخش

علیرضا جهانبخش برخلاف دو بازی اخیر لیگ و جام حذفی، امشب توانست دوازدهمین گل این فصل خود را به ثبت برساند تا بعد از هیروینگ لوزانو، مهاجم مکزیکی آیندهوون و در کنار استیون برگویس در رده دوم برترین گلزنان لیگ اردیویسه هلند بایستد؛ ضمن اینکه او با ۸ پاس گل سومین پاسور برتر لیگ این کشور هم محسوب می‌شود. علیرضا جهانبخش بعد از به ثمر رساندن گل دوم آلکمار آن را به هوادار معلول این تیم تقدیم کرد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین